YouTube, daha önceki süreçte site bünyesinden canlı yayın hizmetini kullanıcılarına vermeye başlamıştı.
Facebook, Periscope, Twitch gibi platformlar ile birlikte kullanıcılardan olumlu yorumlar alan YouTube, bu özelliğinin kapsamını genişletmeyi planlıyor.
Pocket-Lint'te yer alan habere göre, YouTube'un ilk aşamada söz konusu özelliği, ABD merkezli televizyon kanalları; ESPN, ABC, CBS gibi kanallarda aktif hale getirmesi bekleniyor.
Söz konusu kanalların halihazırda bir YouTube kanalına sahip olmalarını takiben, yayıncıların yeni özellik ile birlikte canlı yayın tercihlerinde YouTube'u kullanabilecekleri belirtiliyor.
Piyasadaki Amazon, Netflix gibi şirketlerin YouTube'un yeni özelliği sonrasında kıyasıya bir rekabete girecekleri kaçınılmaz gözüküyor.
Alexa istatistiklerine göre dünya üzerinde Google'dan sonra en fazla ziyaret edilen ikinci site konumundaki YouTube ile girecekleri rekabette nasıl bir sonuç alacakları merak konusu.
YouTube'un yeni girişiminin televizyon-internet etkileşimine yapacağı katkıyı yadsıyamayız.