38 yıldır ürettiği teknoloji ile özellikle havalimanlarında iş kalitesini kanıtlayan Emse, İstanbul’un yeni havalimanına 102 adet Self Check-in Kiosk ve 35 adet Self Bag Drop Kiosk cihazı yerleştirdi. Emse’nin Kurucusu ve Yönetim Kurulu Başkanı Muslu Oğuz, “İstanbul Havalimanı’nın inşasının olduğu kadar içindeki teknolojinin de yerli olması güven ve gurur veriyor” dedi.
Sıra çağrı sistemlerinde (sıramatik) Türkiye’nin pazar lideri olan, aynı zamanda LCD ekranlı bilgi sunum panelleri (kiosk), elektronik mesaj panoları, hemşire çağrı sistemleri ve dijital bilgilendirme ekranları üreten, kısa süre önce yeni cihazı 'Fast Bag'i tanıtan Emse, hizmetlerini İstanbul Havalimanı’nda da sürdürecek.
İstanbul Havalimanı’nın yolcu otomasyonu cihazları (Check-in kioskları, Bagaj Teslim cihazları, Digital Çağrı Sistemleri) Emse A.Ş. tarafından yerli üretimle geliştirildi. Dünyanın dört gözle beklediği, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı’nda açılışı yapılan havalimanında Emse de teknolojisiyle yer aldı.
Yerli teknoloji güven ve gurur veriyor
Tamamen yerli üretim 102 adet Self Check-in Kiosk ve 35 adet Self Bag Drop Kiosk cihazını İstanbul Havalimanı için kullanıma hazır hale getirdiklerini belirten Emse’nin Kurucusu ve Yönetim Kurulu Başkanı Muslu Oğuz, böylesine büyük bir projede yer alacak olmalarını özellikle Türk Hava Yolları (THY) ihalelerinde kendilerini kanıtlamalarına ve süre konusunda iyi referanslar elde etmelerine bağladığını söyledi.
Avrupalı rakipleriyle sıkı bir rekabet sonucu ihaleyi aldıklarını anlatan Oğuz, 40 kişilik ekibin dış giydirme, iç donanım ve tüm yazılımlarıyla projeyi 55 gün gibi çok kısa bir sürede tamamladığını ve kurduğunu söyledi.
Oğuz, diğer projelerde olduğu gibi İstanbul Havalimanı’nda da ürünleriyle işlemlerin hızlı bir şekilde gerçekleşmesine katkıda bulunacakları için mutluluk duyduklarını dile getirdi. Oğuz, İstanbul Havalimanı’nın inşasının olduğu kadar içindeki teknolojinin de yerli olmasının güven ve gurur verdiğinin altını çizdi.