• BIST 9465.56
  • Altın 2952.122
  • Dolar 34.4839
  • Euro 36.1941
  • İstanbul 14 °C
  • Ankara 15 °C

Twitter yeni hizmetini duyurdu

Twitter yeni hizmetini duyurdu
Twitter, markalara yönelik yeni ürünüyle müşterilere doğrudan erişimi daha da güçlendiriyor.

Twitter, reklam verenlerin daha geniş kitlelere ulaşmasını ve reklamların etkisini güzel videolarla yaymasını sağlayan İlk Bakış adlı ürününü Türkiye'de de başlattı.

İlk Bakış; Sponsorlu Trendler ile birleşerek markalar için 24 saatlik bir süre içinde Twitter'ın değerli ve eşsiz yerleştirmeleriyle önemli sayıdaki seyirci kitlesine ulaşmanıza yardımcı olabilir. Bu uygulamayla birlikte; bir kullanıcı Twitter'a ilk giriş yaptığında, kendi Timeline'ının en üst reklam alanında o markanın Sponsorlu Videosu’nu görecek ve Sponsorlu Trend, trendler listesinin en üstünde görünecek. “İlk Bakış”; reklam ortaklarına sunulan geniş yelpazedeki video özellikleri açısından, Twitter için önemli bir gelişmedir.

Türkiye’de İlk Bakış uygulamasını deneyen ilk markalar ise Nestle ve Renault oldu. Her gün milyonlarca kişi, tutkuları ve onları en çok ilgilendiren konuları konuşmak üzere Twitter'a giriyor. Aynı zamanda, reklam verenler de “Sponsorlu Tweet”lerle hedef kitleye ulaşmak için Twitter'ı kullanıyor. Sponsorlu Trend ile çalışan “İlk Bakış”, reklam verenlerin başarı çıtasını daha da yükseltiyor. Bu gelişme, Twitter kullanıcılarına ulaşmak için güçlü bir yöntem sunuyor ve reklam verenlerin ilgi çekici bir video ile kullanıcılarıyla etkin ve yüksek bir görünürlükle hikayelerini paylaşmalarına olanak tanıyor.

Yeni geliştirilen ürün, markaların hedefledikleri birçok proje için de hayli ideal. Bu projeler arasında yeni bir video ve ürün tanıtımı, bir TV programının ilk gösterimi, canlı etkinlikler, sponsorluklar ve film galaları sayılabilir.

MEC Türkiye Dijital Strateji’den sorumlu Ceylan Cangül konuyla ilgili olarak şunları söyledi: “İlk Bakış’ın zamanlaması Renault için mükemmel bir fırsattı, çünkü Renault aynı dönemde Twitter’da önce markadan bağımsız konusuyla ilgili konuşmaları sahiplenerek başlayan ve ardından Renault Türkiye’nin 2016 yılındaki en büyük lansmanına dönüşen bir kampanya başlatmıştı. Hedefimiz, tanıtım döneminde çok güçlü bir etki yaratıp lansman kampanyasının başlamasıyla birlikte TVC’lerimizi ön plana çıkarmaktı.”

MEC Türkiye’de Dijital ve Inovasyondan sorumlu Partner olarak çalışan Eda Önsel Yıldırım’ın görüşleri ise şu şekilde: “Kampanyadan önce çok güçlü bir Twitter iletişimi planlamıştık, ancak ‘İlk Bakış’ı denedikten sonra bu kampanya için hedefimizi en üst düzeye çıkardık. Böyle ürünler, Twitter’ın etkisini satış için kritik dönemlerde kanıtlıyor ve de medya karmasında fark yaratıyor.”

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim