Türk Hava Yolları'nın yeni reklam ajansı Publicis İstanbul oldu. Türk Hava Yolları; medya planlama ve satınalma ajansı, sosyal medya ajansı ve dijital ajansının ardından reklam ajansını da seçti. Konkurdan galibiyetle ayrılan isim, Publicis One Türkiye ajanslarından Publicis İstanbul oldu.
Yeni işbirliği kapsamında markanın “Türkiye ve Bölgeler” yaratıcı iletişim faaliyetlerini yürütecek Publicis İstanbul, 300’ü aşkın noktaya uçan Türk Hava Yolları’nın indiği her noktada markanın ATL ve BTL iletişimini gerçekleştirecek.
Türk Hava Yolları, medya planlama ve satınalma çalışmalarını Türkiye’de Skala Medya, küreselde ise People Initiative ile yürütme kararı almıştı. Markanın sosyal medya konkurundan galibiyetle ayrılan ajans Tribal Worldwide İstanbul, dijital proje konkurunun kazananıysa Wanda Digital olmuştu.