Zorlu Enerji Grubundan yapılan yazılı açıklamaya göre, Grup bünyesinde faaliyet gösteren Zorlu Elektrik, THY ile mil kampanyasına ilişkin işbirliği anlaşmasına imza attı.
Kampanya kapsamında, Zorlu Elektrik'e geçen Miles&Smiles üyeleri fatura tutarlarına göre mil kazanacak. Zorlu Elektrik müşterileri kazandıkları bu millerle ister uçak bileti, isterlerse THY'nin sanal mağazası Shop&Miles üzerinden çeşitli ürünler alabilecek.
2016 itibariyle aylık elektrik faturası 125 TL'nin üzerinde olan "Serbest Tüketici" statüsündeki elektrik müşterileri de Zorlu Elektrik'e geçerek kampanyadan yararlanmaya başlayabilecekler. Üç yıl boyunca geçerli olacak bu kampanyayla şirket müşterilerine toplam 300 milyon mil kazandırılması hedefleniyor.
Zorlu Enerji Genel Müdürü Sinan Ak, işbirliği anlaşmasına ilişkin, şunları kaydetti:
"Miles&Smiles üyesi olan ve Zorlu Elektrik’e geçen müşterilerimiz artık ödedikleri elektrik faturası tutarına göre 3 bin 750’den 500 bine kadar değişen miktarlarda mil kazanacaklar. Üç yıl geçerli olacak bu kampanya ile müşterilerimize daha hızlı ve daha çok seyahat edebilmeleri için toplamda 300 milyon mil kazandıracağız. Portföyümüzde yer alan kurumsal müşteriler ve sanayi müşterilerine ek olarak, serbest tüketici limitleri düştükçe mesken tarafında her geçen gün daha fazla kişiye ulaşıyoruz. Tüketicilerimizin yaşam koşullarının dinamiklerini göz önüne alarak hizmetlerimizi geliştiriyoruz. Serbest tüketici limitinin düşmesiyle sektörde müşterilerinin ihtiyaç ve isteklerine doğru yanıt vererek, uygun fiyat avantajları sunmaya devam edeceğiz."
THY Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcı Ahmet Olmuştur ise THY sadakat programı Miles&Smiles'ın üyelerine sunduğu ayrıcalıkların hızla artmasının yanında, mil kazanabilecekleri yeni mecralar oluşturma konusunda da çalışmalarını sürdürdüklerini ifade etti.
Üyelerin uçarak mil kazanabilmenin dışında son dönemde yapılan anlaşmalarla farklı sektörlerde gerçekleştirdikleri alışverişlerinden de mil kazanabildiğini belirten Olmuştur, ”Zorlu Elektrik ve THY arasında gerçekleşen bu anlaşmayla Miles&Smiles üyelerimize 3 yıl içinde 300 milyon mil kazandırmayı hedefliyoruz” değerlendirmesinde bulundu.