Türk Hava Yolları Basın Müşavirliğinden yapılan açıklamaya göre, yolcularının, seyahatleri süresince uçakta geçirdiği zamanı eğlenceli ve konforlu bir deneyime dönüştürmek gayesiyle farklı projelere imza atan THY, yeni bir uygulamayı daha hayata geçirdi.
THY, tüm geniş gövde uçuşların business sınıfı lavabolarını, Molton Brown ürünleriyle birlikte canlı çiçek konsepti ile yeniden tasarladı.
Markanın ferahlık, doğallık ve lüksün temsili ürünleriyle oluşturulan yeni konsept ile el sabunu, el losyonu ve oda kokusu ürünleri özel tasarımlı ahşap stantlar ile birlikte business sınıfı lavabolarında yer alıyor.
Proje kapsamında lavabolara yerleştirilen canlı çiçek ve yeşil bitkiler ise yolcuların, kendilerini gökyüzünde bir çiçek bahçesindeymiş gibi hissetmelerini sağlamayı amaçlıyor.