Dijital dünyanın gelişen trendlerini yakından takip eden Tekzen, dijital pazarlama, SEO ve sosyal medya ile ilgili yenilikleri zaman kaybetmeden e-ticarete entegre ediyor. Firma aynı zamanda DIY (Do It Yourself-Kendin Yap) ve ev geliştirme sektörlerinde Türkiye'nin en büyük e-ticaret perakendecilerinden biri olarak dikkat çekiyor.
Şirketin e-ticarette elde ettiği başarılarda, yıllar içindeki perakende deneyimi ve uzman bir ekibin önemli olduğunu belirten e-ticaret Müdürü Celal Bal, Tekzen'in arama motoru çalışmaları için Dijital pazarlama ekibinin yaptığı çalışmalarla ilgili şunları söyledi:
"1995 yılından beri yerli sermaye ile yenilenerek büyümeyi sürdürüyoruz. 22 yılda Türkiye genelinde 121 mağazaya ulaştık, yeni ve güçlü satış kanalımız E-ticaret sitemizin de bu büyümeye ayak uydurarak daha geniş kitlelere ulaşabilmesi için güçlü ve sağlıklı bir yapı kurması ve arama motorlarında görünürlüğünü arttırması gerekiyordu. www.tekzen.com.tr için Dijital pazarlama ekibi ve ekibe bağlı ajanslar ile birlikte çalışılarak hazırlanan plan ile 3 ay gibi kısa bir zaman içinde arama motorlarında (SEO) görünüm elde etme, organik oturumları çoğaltma ve organik E-ticaret işlemlerinde büyümenin bir önceki yıla göre yüzde 50 artırılması hedeflenmişti. Ekibimiz, e-ticaret sitesinin gücünü ve görünürlüğünü yükseltme yönündeki planını 2016 yılının son çeyreğinde uygulamaya başlayarak belirlenen takvim içerisinde koydukları hedefin de (SEO görünürlüğünde yüzde 80, organik oturumlarda yüzde 52 ve organik e-ticaret işlemlerinde ise yüzde 65) üstünde bir başarı elde etti."