SunExpress, WhatsApp üzerinden müşterilerine hizmet sunan ilk tatil havayolu şirketi oldu. SunExpress misafirleri, artık popüler mesajlaşma uygulaması WhatsApp aracılığı ile de sorularını yöneltebilir, uçuşları hakkında her türlü bilgiyi edinebilir. Yolcular, rezervasyonlarını her zamanki gibi www.sunexpress.com web sitesi üzerinden veya seyahat acenteleri aracılığı ile de yapabilirler.
SunExpress, WhatsApp hizmet kanalını günün her saatinde, Türkçe ve İngilizce mesajlar için +90 541 782 3081, Almanya, İsviçre ve Avusturya için de +49 171 337 7053 numaralı telefonlardan sunuyor. Gelen mesajlar Almanca, İngilizce ve Türkçe olarak sadece birkaç dakika içerisinde yanıtlanıyor.
SunExpress Ticari Direktörü Peter Glade, “SunExpress olarak müşterilerimiz için mümkün olduğunca çok sosyal kanalda erişilebilir olmak istiyoruz. Halihazırda Facebook ve Instagram'da geniş bir müşteri kitlesine hizmet veriyoruz ve bunu WhatsApp ile daha da genişletmek istiyoruz. WhatsApp hizmeti, müşterilerimize daha hızlı yanıt vermemizi sağlarken aynı zamanda müşterilerimizin bize önerilerini rahatça göndermeleri için de imkan sağlıyor. İnovatif düşünerek misafirlerimizin her nerede olurlarsa olsunlar çevrimiçi ve çevrimdışı bize kolayca ulaşabilecekleri her platformda hizmet vermeye gayret gösteriyoruz, WhatsApp da artık buna dahil" dedi.
Geçtiğimiz yıl SunExpress, müşterilerine her yerden ulaşabilmek adına pek çok işbirliğine imza attı. Uygun fiyatlarla kaliteli seyahat sunan taşıyıcının "Uçan koltuk" kampanyası, Alman Bundesliga’nın üç futbol kulübü, Eintracht Frankfurt, Bayer 04 Leverkusen ve Hannover 96 ile işbirliği, Minyonlar ve Şirinler filminin karakterleri ile boyanan uçaklarının yanı sıra PlayStation ile işbirliği, SunExpress misafirleri arasında büyük beğeni topladı.