Türk Hava Yolları ve Lufthansa’nın ortak kuruluşu SunExpress, Marketing Turkey, Şikayetvar.com ve Method Research Company işbirliğinde gerçekleştirilen ve online şikayet yönetimi konusunda Türkiye’de düzenlenen ilk yarışma olan A.L.F.A. Awards’ta online şikayet yönetiminde en iyi hava yolu şirketi seçildi.
Havacılık sektöründe “Online Şikâyet Yönetimi Başarı Sıralaması”nda aldığı en yüksek puan ile ilk sıraya yerleşen SunExpress, yolcuların sorunlarına en hızlı dönen ve online şikayet yönetimini en başarılı şekilde uygulayan havayolu markası oldu.
İstanbul Salt Galata’da Pazartesi günü düzenlenen törende SunExpress’in ödülünü alan Kurumsal İletişim ve PR Grup Müdürü Serdar Alyamaç, müşteri memnuniyetinin SunExpress’in önceliklerinden biri olduğunu belirterek, “Geçen yıl bu ödülü birkaç puanla kaçırmıştık. Bu yıl A.L.F.A ödülüne layık görüldük. Bu ödülle müşteri memnuniyeti konusunda doğru yolda olduğumuz anlaşılıyor. Emeği geçen bütün arkadaşlarımızı kutluyoruz” dedi.