Mercedes-Benz’in “Mükemmel Müşteri Deneyimi” stratejisinin bir parçası olan ve güçlü ve ölümsüz rol model kadınlardan ilham alan She’s Mercedes, bu girişim ile birlikte dünyanın dört bir yanındaki tüm kadınlara cesaret vermeyi amaçlıyor.
Türkiye’de ilk defa lansmanı gerçekleştirilen She’s Mercedes etkinliğinde, Mercedes-Benz’in marka değerleri olan iyi yaşam, deneyim, inovasyon ve sürdürülebilirlik başlıkları esas alınarak farklı endüstrilerden ilham veren kadınların konuşmacı olarak katıldığı bir söyleşi gerçekleştirildi. SosyalBen Vakfının Kurucusu Ece Çiftçi, Beslenme Uzmanı ve Birleşmiş Milletler FAO Gönüllüsü Dilara Koçak, Moda Tasarımcısı Mehtap Elaidi ve Sportive Genel Müdürü Zeynep Selgur’un konuk edildiği söyleşide moderatörlük görevini Lüks Marka Danışmanı ve Oggusto.com’un kurucusu Özlem Güsar üstlendi.
Başarılı kadınlarının hikayelerini konu alan She’s Mercedes söyleşisinde; başarı kadar başarısızlıklardan alınan derslerin değeri, başarı için vazgeçmemenin önemi, dayanışmanın başarıya katkısı ve her alanda sürdürülebilirliğin entegre edilmesi gibi konular öne çıktı.
Mercedes-Benz Türk Otomobil Grubu İcra Kurulu Üyesi Şükrü Bekdikhan görüşlerini şu sözlerle dile getirdi: “Mercedes-Benz olarak Türkiye’de; eğitim alanında Her Kızımız Bir Yıldız, Mercedes-Benz Türk StartUp, spor alanında Türkiye Futbol ve Basketbol Federasyonu, Kiteboard okulu KiteMercedes by Bilge Öztürk, kültür ve sanat alanında ise İstanbul Müzik Festivali, Zorlu PSM gibi sponsorluklarımızı ve desteklerimizi uzun yıllardır sürdürüyoruz. Bunları gerçekleştirirken de çocukları ve genç kadınları odak noktasına koyuyoruz. Eğitime katılımını artırmak ve eğitimde cinsiyet eşitliğine katkı sağlamak çalışmaları kapsamında kız çocuklarının okutulması için başlattığımız “Her Kızımız Bir Yıldız” projesini 15 yıldır devam ettiriyoruz. İlhamını başarılı ve vizyoner kadınlardan alan, onları bir araya getiren She’s Mercedes projesi ile kadın odaklı bir yaklaşımı benimseyerek kolektif güce dayalı yepyeni bir diyalog ortamı yaratmayı amaçlıyoruz. Bugün, Türkiye dahil 70'den fazla ülkede kadınlar online topluluklar ve sosyal ağlar üzerinden görüş alışverişinde bulunabiliyor ve Mercedes-Benz dünyasından ve marka etkinliklerinden ilham alabiliyor. İlham veren zihinlerin gücünün mükemmelliğe katkıda bulunacağına olan inançla kadınların cesaretlenmesini desteklemeye devam edeceğiz.”