Türkiye’nin hızlı gelişme yaşadığı savunma sanayiinde, büyüme hedeflerine yönelik rakamsal hedefler sınırlı tutuldu.
2012-2016 dönemini kapsayan stratejik planda savunma sanayi cirosunun 8 milyar dolara, ihracatının ise 2 milyar dolara çıkarılması hedeflenmişti. Ancak bu hedef tutmadı. Buna karşılık, yaklaşık 3 milyar dolar dolayındaki sektör cirosu, plan dönemi sonunda 5 milyar dolara, ihracat da 1.4 milyar dolara ulaştı.
2017-2021 dönemini kapsayan yeni stratejik planda sektör ciro ve ihracat hedefine rakamsal hedef konulmadı. Aynı hedeflerin korunduğu varsayımı altında, Türkiye’nin savunma sanayiinde iç pazar büyümesinin ihracat pazarı büyümesinden daha hızlı olacağı bir kompozisyon gözlendi.
Yeni stratejik planda ihracatın geliştirilmesinde finansman ve uluslararası işbirliği projeleri yönünde bir yaklaşım benimsendi.