sahibinden.com, 3 ayrı kategoride yeniden "en dikkat çeken mobil uygulama" oldu.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, MMA Türkiye (Mobil Pazarlama Derneği), Nielsen ve Digital Age dergisi iş birliğiyle yılda iki kez gerçekleştirilen "Dikkat Çeken Uygulamalar" araştırmasının 2017 yılı ilk yarı sonuçlarına göre, sahibinden.com "Pazar Yeri", "Emlak" ve "İkinci El" kategorilerinde 4'üncü kez üst üste birinci seçildi.
40 farklı kategoride yürütülen araştırmada sahibinden.com, 3 farklı araştırma başlığında birinci seçilen tek marka oldu.
Açıklamada görüşlerine yer verilen sahibinden.com İş, Servis ve Müşteri Deneyimi Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı Bora Biçer, şunları kaydetti:
"Mobil uygulamamızı sürekli olarak geliştirmeye, yeni özelliklerle zenginleştirmeye devam ediyoruz. Şirket olarak amacımız, teknolojiyi, inovasyonu ve müşteri memnuniyetini odağımızda tutarak tüm kullanıcılarımıza, her daim kolay ve zevkle kullanabilecekleri bir platform sunabilmek."