• BIST 9534.13
  • Altın 2952.122
  • Dolar 34.4839
  • Euro 36.1941
  • İstanbul 18 °C
  • Ankara 17 °C

Pegasus'tan 'kamu personeli' açıklaması

Pegasus'tan 'kamu personeli' açıklaması
Pegasus Havayolları, kamu personelinin biletlerinde Ağustos ayına kadar kesintisiz iade ve değişiklik yapılacağını açıkladı.

Geçtiğimiz hafta 15 Temmuz günü yapılan kalkışma girişimi sonrası Başbakanlık tarfından tüm kamu izinleri iptal edilmişti.

Türk Hava Yolları (THY) da dün yaptığı açıklama ile uçuşu olan kamu personelinin mağdur edilmeyeceğini ve gerekli desteğin sağlanacağını açıklamıştı.

Pegasus Havayolları da bugün yaptığı açıklama ile uçuşu olan kamu personelinin bilet iade ve değişiklik taleplerinde kesinti olmayacağını açıkladı.

İşte Pegasus'un açıklaması

Kamu personel izinlerinin iptal edilmiş olması nedeni ile, 19.07.2016’ya dek (19.07 dahil) Pegasus Hava Yolları’ndan bilet satın almış ve seyahat tarihi 31.08.2016 ’ya dek olan (31.08 dahil) kamu personellerinin ve 1. derece yakınlarının, 18.07.2016 – 31.08.2016 tarihleri arasındaki Türkiye çıkışlı/varışlı (iç hat seferleri dahil) uçuşları için herhangi ceza uygulanmadan değişiklik ve iade hakkı tanınmıştır.

Bu koşulları sağlayan kamu personelimizin 25.07.2016 gün sonuna kadar işlem yaptırmaları ve kamu personeli olduğunu gösteren bir belgeyi ibraz etmeleri kaydıyla, aşağıda anlatıldığı şekilde değişiklik ve iade işlemleri uygulanacaktır:

İptal/İade talepleri:

Biletleriniz için ücretsiz iade taleplerinizi Flypgs.com üzerinden iletebilirsiniz. Sitedeki Bize Yazın bölümünden aşağıdaki link üzerinden “Bize Yazın” butonuna tıkladığınızda açılacak formu doldurarak talebinizi iletebilirsiniz. Formu doldururken “Pegasus Hava Yolları'na ait uçuşunuz ya da rezervasyonunuz var mı?” sorusuna Evet’i tıklayarak, açılan bölümde kamu personeli olduğunuzu gösteren belgelerinizin görüntüsünü dosya olarak eklemeniz gerekmektedir. İptal talebinizde iade etmek istediğiniz uçuşunuzun PNR bilgisini mutlaka bildiriniz. 

Değişiklik talepleri:

Değişikliklerde herhangi bir ücret cezası uygulanmaksızın, sadece yeni uçuşun ücret farkı alınacaktır. Değişiklik işlemleriniz için aşağıdaki kanallarımızı kullanabilirsiniz.

a. Flypgs.com sitesi Bize Yazın bölümündeki aşağıdaki linke tıklayıp, geldiğiniz sayfada “Bize Yazın” butonuna tıkladığınızda açılacak formu doldurarak değişiklik talebinizi iletebilirsiniz. https://www.flypgs.com/bize-yazin/kamu-calisanlari-bilet-iptali linkindeki formu doldurunuz. Formu doldururken “Pegasus Hava Yolları'na ait uçuşunuz ya da rezervasyonunuz var mı?” sorusuna Evet’i tıklayarak, açılan bölümde kamu personeli olduğunuzu gösteren belgelerinizin görüntüsünü dosya olarak eklemeniz gerekmektedir. Değişiklik talebinizde değiştirmek istediğiniz yeni uçuş bilgilerini “parkur, tarih, saat” bilgisini kapsayacak şekilde açık ve net bir şekilde bildiriniz.
b. 0850 250 6702 çağrı merkezimizi arayarak işlem yapabilirsiniz.

Acenteden alınan biletlerle ilgili uygulama

Acenteden alınan biletlerin iptal/değişiklik işlemleri için yukarıda belirtilen adımları izleyerek Pegasus Hava Yolları’na talebinizi bildirebilirsiniz. Acenteden alınmış biletlerin iptaline yönelik ücret iadesi için acentenizle iletişime geçmeniz gerekebilir.

Diğer notlar:

Aksini bildirmediğiniz sürece iptal ve değişiklikler PNR’daki tüm yolcular için yapılacaktır. Değişiklik veya iade talebiniz alındıktan sonra paylaştığınız bilgilerin açık ve yeterli olması durumunda işleminiz tarafımızca yapılacaktır. İşlemlerin hızlı ve sağlıklı yapılabilmesi için web sitemizden yaptığınız taleplerde size en iyi ulaşabileceğimiz telefon numaranızı girmenizi tavsiye ederiz. 1.Derece yakınları anne, baba, eş ve çocuğu kapsamaktadır.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim