• BIST 9479.62
  • Altın 2952.122
  • Dolar 34.4839
  • Euro 36.1941
  • İstanbul 11 °C
  • Ankara 14 °C

OPET, akaryakıt dağıtım sektöründe yılın en başarılı markası

OPET, akaryakıt dağıtım sektöründe yılın en başarılı markası
Pazarlama ve pazarlama iletişimi alanında yapılan çalışmaları ‘Bütünleşik Pazarlama’ disiplini ile değerlendiren “The ONE Awards Ödülleri”nde OPET, akaryakıt dağıtım sektöründe “yılın en başarılı markası” seçildi.

Pazarlama sektörünün önemli mecralarından Marketing Türkiye ile pazar ve tüketici araştırmaları konusundaki yetkinliğiyle öne çıkan Akademetre tarafından 3’üncü kez düzenlenen “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri”, 5 Ocak 2017 tarihinde Raffles İstanbul Zorlu Center’da gerçekleştirilen törenle sahiplerini buldu. “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırmasını temel alan ödüller kapsamında bu yıl 43 kategori üzerinden değerlendirme yapıldı. İlk olarak saha araştırması ile ilk beşe kalan markalar tespit edildi. Toplam 12 ilde 1200 kişiyle gerçekleştirilen yüz yüze görüşmeler sonucunda ise 38 sektörün yıl içinde itibarını en çok artıran markaları belirlendi. 

Ödül töreninde, araştırma sonuçlarına göre akaryakıt dağıtım sektörünün en başarılı markası OPET oldu. OPET adına ödülü, Genel Müdür Cüneyt Ağca, Pazarlama ve İletişimden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Timuçin Güler ve Kurumsal İletişim Müdürü Ayşenur Aydın, TÜHİD ( Türkiye Halkla İlişkiler Derneği)  Başkanı Gonca Karakaş’ın elinden aldı. OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca törende yaptığı konuşmada “Markamızın sektörde ve müşterilerimiz gözünde artan değeri ve bayilerimizle kurduğumuz karşılıklı güvene dayalı iş ortaklığı, başarımızın devamlılığını sağlıyor. Ürün ve hizmet kalitemizi her geçen gün artırarak, bir akaryakıt dağıtım markası olmanın ötesinde müşterimizin kalbinde kalıcı yer edinmek üzere çalışmalarımıza şevkle devam edeceğiz. Bize bu ödülü layık gören müşterilerimize, araştırmayı yapan ve bu geceyi organize edenlere içtenlikle teşekkür ederiz” diye konuştu. Akaryakıt dağıtım sektöründe sektör performans ortalaması 00.0 olarak ölçümlenirken, sektör birincisi OPET’in performans puanı 1.04 oldu. Sektörde OPET’ten sonra sıralamaya giren kuruluş 0.29 puan olarak ölçümlendi.

Bu yıl üçüncü kez düzenlenen törende yıl içinde itibarını en çok artıran markaların yanı sıra marka takımı olarak reklam, halkla ilişkiler, sosyal medya ve medya planlama ajansları da ödüllendirildi.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim