Bu yıl 13.’sü düzenlenen Kırmızı Reklam Ödülleri’nde “Kırmızı Dijitalde En İyi Sosyal Medya İletişimi Ödülü” kazanan Onur Air, En İyi Veriye Dayalı Yaratıcılık kategorisinde de Başarı Belgesi’ne layık görüldü.
Reklamda yaratıcılığı özendirmek, reklam ajanslarının, çalışanlarının, öğrencilerin ve reklamverenlerin başarılarını belgeleyip, ödüllendirmek amacıyla 2003 yılından bu yana düzenlenen ve Reklam sektörü için bir prestij olarak kabul edilen Kırmızı Ödül Töreni’nin 13.’sü Zorlu Performans Sanatları Merkezi’nde gerçekleşen törenle sahiplerini buldu. Kırmızı Ödülleri’ne bu yıl geleneksel basın reklamlarının yanı sıra ilk kez dijital reklamlar da katıldı.
Onur Air sosyal medya kampanyasıyla hem Kırmızı Dijital hem de Başarı Belgesi kazandı
Kırmızı Dijital ilk senesinde reklam sektörü tarafından büyük bir ilgiyle karşılandı ve en yüksek katılımcı adedini alan yarışma oldu. Kırmızı Dijital’de bu yıl 254 başvuru yarıştı. Yarışmanın en zor kategorilerden biri olan ‘Kırmızı Dijitalde En İyi Sosyal Medya İletişimi’ ödülünü ise Sevgililer Günü’ne özel hazırladığı “En Yalnız Emoji” isimli sosyal medya kampanyası ile Onur Air kazandı. Onur Air’in ödül alan kampanyası aynı zamanda En İyi Veriye Dayalı Yaratıcılık kategorisinde Başarı Belgesi’ne layık görüldü.