Opet, "Müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka" seçildi.
Opet'ten yapılan yazılı açıklamaya göre, Türkiye Kalite Derneği (KalDer) ve Ipsos'un tarafından gerçekleştirilen "Türkiye Müşterinin Sesi araştırması" sonuçlarına göre, akaryakıt istasyonları sektöründe müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka yine Opet oldu.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Opet Genel Müdürü Cüneyt Ağca, müşterilerinin kalbinde kalıcı yer edinmenin gururunu yaşadıklarını belirterek, araştırmada müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka seçilmeyi çok değerli bulduklarını aktardı.
KalDer'in 2006 yılından bu yana yaptığı müşteri memnuniyeti araştırmalarında aralıksız olarak "Müşteri Memnuniyeti En Yüksek Marka" seçildiklerini anımsatan Ağca, şunları kaydetti:
"Bu da müşterilerimizde yarattığımız memnuniyet, bağlılık ve mutluluğu tescillediğimiz anlamını taşıyor. Sektörümüzde aynı zamanda 'Lovemark- Aşkla Bağlanılan Marka', 'Süper marka', 'İtibarı En Yüksek Marka', 'En Sevilen Şirket' gibi unvanları da sürdürülebilir bir şekilde koruyor ve memnuniyetin değişmez lideri olmaya devam ediyoruz. Bu ödüller için, hizmetlerimizi tüketiciye özenle ulaştıran, Türkiye'nin dört bir yanındaki bin 500'ün üzerindeki bayimize ve çalışanlarına paydaşlarımıza ve müşterilerimize teşekkür ediyorum.
Kaliteli ürünlerimizin yanı sıra, günde 500 bin aracın ziyaret ettiği istasyonlarımızı hizmet noktası olarak konumlandırıyoruz. 17 yıldır devam ettirdiğimiz Temiz Tuvalet Kampanyası ve diğer sonuç odaklı sosyal sorumluluk projelerimiz, güler yüzlü ve çalışkan hizmet ekibimiz, yüksek kaliteli ürünlerimiz ile çalışmalarımızı sürdürerek müşterilerimize verdiğimiz değeri göstermeyi sürdürüyoruz. Müşterisinin sesine kulak veren ve beklentilerini anlayan bir şirket olarak, yapılamayanı yapmaya odaklanıp öncü rolümüzü devam ettireceğiz."