Yenilenen yüzü, yeni Euro 5 motoru, artan sürüş performansı, uzayan bakım aralıkları ve çift kavramalı otomatik şanzımanı Duonic ile kullanıcıların şimdiden gözdesi olmaya başladı. Segmentinin en düşük yakıt tüketimine sahip olan yeni Canter, yeni Euro 5 motoruyla şoförün cebine dost olacak, yeni Canter’de kullanılan 2 aşamalı turbo motor ve tam yanma sağlamak için tasarlanan EGR sistemi kullanıcısına daha fazla yakıt tasarrufu sağlıyor.
Fuso Canter’in öne çıkan bir başka özelliği de tamamen yenilenen kabini kullanıcının maksimum rahatlığı ve ferah bir sürüş yapabilmesi için genişletilmiş ayrıca ön panele entegre vites topuzu, kullanışlı el freni ve çoklu bilgi ekranı ile yeni Canter sürücülerine rahat bir yolculuk sağlıyor. Yeni Canter’in 3,5 ton sınıfındaki aracı IFS (Independent Front Suspansion) bağımsız ön süspansiyon ile donatıldı. Bu özelliği sayesinde 3,5 ton Yeni Canter şehir içi kullanımda binek araç konforunda sürüş sağlıyor.
Yeni Canter’de güvenlik her şeyin üzerinde tutularak maksimum güvenlikli bir araç tasarlanmış, tüm araçlarda standart olarak sunulan darbeye karşı güçlendirilmiş RISE gövde sistemi, ABS, EBD, şok emici direksiyon simidi, daha kısa sürede frenlemeyi sağlayan ön ve arka disk frenler güvenli sürüş sağlıyor.
İSTANBUL HABER AJANSI