Microsoft, gün itibariyle yayınladığı blog yazısında, kullanıcıların memnuniyetsizliklerini ifade edebilecekleri bir çözüme değindi. Microsoft, müşterilerin şirket ile doğrudan ilişkili nefret söylemlerini aktarabilecekleri bir çözüm sunma odağında olacak. Kullanıcılar yeni çevrimiçi formlar üzerinden şikayetlerini doğrudan şirket yetkililerine aktarabilecekler.
Microsoft şikayet platformu kuruyor
Microsoft, müşterilerinin şirket, şirket çözümleri hakkında sahip oldukları memnuniyetsizlikleri dile getirmeleri adına bir çözüm sunacak. Kurumsal şirket-bireysel müşteri etkileşimini geliştirme amacına sahip olacak çözüm, şirketin kullanıcı isteklerini dikkate alarak harekete geçmesine katkıda bulunacak.
Outlook, Skype, Xbox, OneDrive, Office gibi uygulama içerisinde kullanıcıların karşılaştıkları sorunlara da açık olacak iletişim platformu, çevrimiçi sunucuları beraberinde standart bir yardım merkezinden farklı bir hizmet sunmayı hedefleyecek.
Microsoft'un platform kapsamında koyduğu tek sınırı ise uygunsuz ve yasa dışı söylemler olarak betimliyor. Microsoft, uygulamarın içeriğine dair müşteriler tarafından verilecek tavsiye, uyarıların son derece dikkate alınacağını dile getiriyor.
Microsoft Online Güvenlik Şefi Jacqueline Beauchere konuyla ilgili yaptığı açıklamada; tüketicilerin kendilerine gelecek yorumlarının hizmet kalitelerini arttırma noktasında son derece önemli olduğunu belirtti.