• BIST 9549.89
  • Altın 2952.122
  • Dolar 34.4839
  • Euro 36.1941
  • İstanbul 17 °C
  • Ankara 15 °C

Mercedes-Benz 2.El Hafif Ticari Araçlar, müşterileriyle buluşuyor

Mercedes-Benz 2.El Hafif Ticari Araçlar, müşterileriyle buluşuyor
Mercedes-Benz 2.El Hafif Ticari Araçlar, Türkiye’nin 6 farklı şehrini ziyaret ederek ikinci el araç alım satım konusunda müşterilerini bilgilendirdi.

Mercedes-Benz Türk‘ün 2.El Hafif Ticari Araçlar faaliyetlerini yürüten Used1 markası, ticarette fark yaratıyor. “Her marka ikinci el aracı takasa aldığımız, sattığımız doğrudur!„ sloganıyla yola çıkan Mercedes-Benz Türk Used1 ekibi, yaklaşık 1 ay boyunca Türkiye’nin 6 farklı noktasında tanıtımlar gerçekleştirdi. Ekip, tanıtım turu boyunca Tekirdağ Bölgesi’nde 378 km, Antalya’da 1.190 km, Dalaman’da 333 km, Mersin’de 559 km, Adana’da 926 km ve Konya’da 1.332 km yol giderek toplamda 4.718 km yol kat etti.

Mercedes-Benz Türk yetkili bayileri tarafından gönderilen bilgilendirme mesajıyla sayesinde hem ilgililer hem de müşteriler, Used1 ekibinin bulunacağı lokasyonlar konusunda önden bilgilendirildiler. Tur boyunca Mercedes-Benz Türk Used1 ekibi, Tekirdağ Bölgesi’nde, Antalya’da, Dalaman’da, Mersin’de, Adana’da ve Konya’da yaklaşık 1.000 kişiyle bir araya gelerek müşterilerine sahip oldukları hafif ticari araçların takas işlemleri hakkında ve Mercedes-Benz Hafif Ticari Araçlar’ın fiyatları konusunda bilgiler verdi. Müşteriler, kendi araçlarını takasa verip Mercedes-Benz marka sıfır hafif ticari araç alabilecekleri gibi ikinci el başka marka araç da satın alabilecekleri ve bu işlemlerin süreçleri konusunda detaylı bilgi sahibi oldular.
Mercedes–Benz Türk Hafif Ticari Araçlar 2.El Satış Müdürü Faruk Özer; “İkinci el pazarı, otomotiv sektöründeki önemini her geçen gün artırıyor. Takaslı satış işlemleri de özellikle ticari araç pazarında stratejik olarak daha da önem kazanıyor. Bizler Mercedes-Benz Türk olarak ikinci el faaliyetlerimiz ile müşterilerimize tek elden takas, alt takas, finansman, sigorta ve her marka ikinci el araç satış hizmeti verebiliyoruz. Bu kapsamda yaklaşık 1 ay boyunca Türkiye’nin 6 farklı noktasında müşterilerimizle buluştuk ve onları bilgilendirdik. Müşterilerimiz ile direkt temas halinde olmak hem onların ihtiyaç ve beklentilerini birinci ağızdan dinleyebildiğimiz, hem de sunduğumuz çözümleri onlara alternatifli olarak anlatabildiğimiz için çok verimli oluyor. Bu aktivitelerimiz sonucu aldığımız geri bildirimler bizlere doğru yolda olduğumuzu bir kez daha gösteriyor.” dedi. 

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim