Havayolunun simgesi haline gelen turna logosunun 100. yıl dönümünde Lufthansa, değişen ve gelişen dijital çağın gereksinimlerini karşılamak, geleceğin dünyasında müşterilerine daha yenilikçi, daha modern ve kaliteli hizmet vermek amacıyla marka imajını yeniledi. Havayolu, 7 Mart tarihinde Frankfurt ve Münih merkezlerindeki iki büyük etkinlikte müşterilerine ve çalışanlarına yeni tasarımlı Boeing 747-8 ve Airbus A321 uçakları ile yeni ve modern marka konseptini ilk defa sergiledi.
‘Açık görüşlülük ve merak’, Lufthansa’nın yeni marka konseptinin de bir yansıması olan #SayYesToTheWorld kampanyasının temelini oluşturuyor. Kampanya, mevcut alışkanlıkları yeniden değerlendirerek insanları harekete geçirmeye iterken aynı zamanda onlara ilham vererek dünyanın keşfetmeye değer olduğunu göstermeyi amaçlıyor.
Kampanyaya katılmak isteyen misafirler, https://yestotheworld.com/global/tr web sitesini ziyaret ederek 800 adet destinasyonu içeren interaktif dünya haritası üzerinden hayallerini süsleyen güzergahı ve bu güzergahlarda sunulan yüzlerce deneyim arasından seçimlerini yaparak tüm dünya ile paylaşabilecek. Ziyaretçiler aynı zamanda interaktif harita üzerinden en çok ilgi çeken destinasyonları ve deneyimleri inceleyebilir, yeni yerler keşfederek ufkunu genişletebilir.
Misafirlerini yeni maceralara atılmaya ve keşfetmeye çağıran Lufthansa, 15 Mart ile 15 Nisan tarihleri arasında https://yestotheworld.com/global/tr web sitesine kayıt olarak kampanyaya katılan ziyaretçiler arasından yapılacak çekilişte kazanan misafirlerine Avrupa ve Kıtalararası uçak bileti hediye ediyor.