İstanbul merkezli Türk şirketi Adba International, Londra'da Customer Experience Champion (CXC) Awards'da ödüle layık görüldü.
Şirket açıklamasına göre, müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) alanında hizmet veren Adba International, Clarabridge'in düzenlediği CXC Awards yarışmasında en prestijli ödül olan "Diamond" ödülü kazandı. Londra iş dünyasının seçkin temsilcilerinden oluşan bine yakın konuğun katıldığı etkinlikte Adba International, müşteri ilişkilerine getirdiği yeni yaklaşımdan dolayı yüzlerce şirketi geride bıraktı.
Ödülü, Clarabridge yöneticilerinden Susan Ganeshan, Adba Internationl'ın iş dünyasına yönelik yayını the Brand Age dergisinin Londra temsilcisi gazeteci Yasemin Bakan'a takdim etti.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Adba International Yönetim Kurulu Başkanı İsmail Bayazıt, ödülü kazanmaktan büyük mutluluk duyduklarını dile getirdi. Bayazıt, şunları kaydetti:
"Türk Hava Yolları (THY) ile yapmış olduğumuz çalışmada ortalama yanıtlama süresini 10 dakika kadar düşürmemiz, çözüm odaklı yaklaşımımız ve müşteri memnuniyetindeki artış bu ödülü kazanmamızda büyük rol oynadı. Bu da Adba ekibinin ne kadar titiz ve verimli çalıştığının göstergesidir."
Ganeshan ise Adba International'ın THY'ye verdiği hizmette müşteri ilişkileri yönetimi alanında uyguladığı yenilikle farklılık yarattığını, şirket karlılığını ve müşteri sadakatini artırmasının ödülü almasında etkili olduğunu belirtti.