Kabataş-Bağcılar tramvay hattının en sıkıntılı bölümünü oluşturan, Seyitnizam-Merter arasındaki yaklaşık 2 kilometrelik bölümü yeraltına inecek. Tramvaylar bu bölgede, diğer araçlarla aynı hattı kullandıkları için yavaş seyretmek zorunda kalıyordu. Hattın ilk aşamasını oluşturan Eminönü – Zeytinburnu kısmı, Nurettin Sözen’in belediye başkanlığı döneminde, 1992’de yapılmıştı. İBB hattın yeraltına alınması için ihale açtı. İhale şartnamesinde güzergah boyunca oluşacak değer artışlarının hesaplanması ve kamuya dönüşü için teknik süreçlerin de tanımlanması istendi.
Kabataş-Bağcılar tramvay hattına tünel çözümü

Uzun süredir üzerinde çalışılan Kabataş-Bağcılar tramvay hattının en sıkıntılı bölümünü oluşturan, Seyitnizam-Merter arasındaki yaklaşık 2 kilometrelik bölümü yeraltına inecek.
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
SON EKLENEN GALERİLER
Diğer Haberler






ÖNE ÇIKANLAR
1/20
Türk Yıldızları'nın İstanbul'u selamlaması
Kabin emniyet çalıştayı gerçekleştirildi
Geleceğin otomobilleri sahneye çıktı
Citroën, Paris Otomobil Fuarı’nda iki konsept modelinin müjdesini verdi
12345678
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim