Yaklaşık 5 yıl önce 1 milyar dolar ücret karşılığı Instagram'ı satın alan Facebook, sosyal medyadaki elini güçlendirmişti. Facebook, Snapchat'in özelliklerini geçtiğimiz yıl Instagram'a entegre etmişti. Instagram'dan sonra Messenger, WhatsApp ve kendi platformuna da Snapchat özelliklerini koyan Facebook, görünüşe göre emeklerinin karşılığını almaya başlamış.
Sosyal paylaşım devi Facebook, insanların 24 saat sonra ortadan kaybolan fotoğraf ve videoyu yayınlayabileceği Instagram hikayeleri 200 milyondan fazla insanın kullandığını açıkladı.
Snapchat'in açıklamış olduğu rakamlara göre; kullanıcı sayısı 158 milyon ile sınırlı kalmıştı. Instagram'ın çok sonradan gelip 50 milyon fark atması gerçekten büyük bir başarı olarak gösteriliyor. Aslında bunun olacağı tahmin ediliyordu. Instagram'ın kullanıcısı sayısı hesaba katıldığında bu farkı ön görmek mümkündü.
Instagram Hikayeler özelliğine çok yakında konum etiketleri gibi yeni özelliklerin ekleneceğini belirtelim. Kim bilir belki Snapchat'teki filtrelere benzer filtreler Instagram'a da gelir.