Facebook'un bünyesinde yer alan Instagram, etkileşimi arttırmak ve reklam alışkanlıklarınızı yönetmek adına zaman tünelinde geçtiğimiz yıl değişiklik yapmıştı. Bu değişiklikten sonra gönderiler yüklenme zamanına göre değil, sizin alışkanlıklarınıza göre sıralanmaya başlanmıştı. Ancak Instagram şimdilerde geri adım atmak için kolları sıvamış durumda.
Instagram, akışın beklenmedik bir şekilde otomatik olarak yenilenmesini değil, kullanıcılar istediğinde yenilenmesini sağlayacak “Yeni Gönderiler” butonunu test ettiğini duyurdu. İnsanlar sadece bu butona bastıkları sürece akışın en üstündeki yeni gönderilere yönlendiriliyor, basmazlarsa kaldıkları yerden gezinmeye devam edebiliyorlar.
Instagram, kullanıcılardan alınan geri bildirimlere dayanarak, daha yeni gönderilerin akışta ilk sıralarda görünmesi olasılığının daha yüksek olmasını sağlayacak değişiklikler üzerinde çalıştığını da duyurdu. Bu değişikliklerle akışa daha taze bir his verilmesi ve insanların önem verdikleri anların kaçırılmaması hedefleniyor.