HDC-6 Neptune adı verilen konsept, 1930'ların tren tasarımından esinlenildiğini ortaya koyuyor. Tasarımda görüntüyü içeri aktaran kameralı yan aynalar söz konusu.
TIR'ın performans özellikleri henüz açıklanmadı. Firma yaptığı açıklamada, “Yakıt hücreleri ağır vasıtalar ve uzun sürüş mesafeleri için mükemmel bir alternatif. Daha uzun sürüş mesafesi, daha fazla yük kapasitesi, daha kısa dolum süreleri ve düşük maliyetler avantaj sağlıyor” dedi.
Hyundai konsept TIR'ın yanı sıra Hyundai Nitro ThermoTech dorsesini de tanıttı. Nitrojenli dondurma sistemi kullanılan dorsenin daha hızlı soğuttuğu ve sessiz olduğunu belirtildi.
Hidrojen ile çalışan araçların, gücünü hidrojeni elektriğe dönüştüren yakıt hücrelerinden aldığı biliniyor.