Otomotiv sektöründeki köklü rakiplerini geride bırakarak en iyiler arasında yer alan Hyundai, J.D.’nin 2018 İlk Kalite Çalışması’nda (Initial Quality Study) ikinci en iyi marka olarak yer aldı. Hyundai, 90 günlük ilk kullanım süresi boyunca ortaya çıkan problemlerin değerlendirildiği araştırmada, her 100 araç başına 14 sorun ile en sorunsuz markalardan biri olarak nitelendirildi.
Hyundai ayrıca, Tucson modeliyle de küçük SUV segmentinde de birinciliği elde etti. Tucson, genel sıralamada da en iyi dördüncü model olarak öne çıkarken markanın bir diğer önemli SUV modeli Santa Fe ise segmentindeki en iyi ikinci model olarak başarı gösterdi.
Hyundai modellerinin birçok yönünü en ince ayrıntısına kadar analiz eden J.D. Power, araçların kalitesini, dayanıklılığını ve fiyat endekslerini müşterilerin tecrübelerine göre değerlendiriyor. Initial Quality Study (IQS) isimli araştırmada toplam 233 soru sorularak, yaşanan problemler ve sürüş sırasında oluşan sıkıntılar inceleniyor. Bu yıl, yeni araç sahibi 75 binden fazla kişinin katılımıyla yapılan araştırmada sekiz farklı araç kategorisi incelendi.
Markanın önemli merkezlerinden biri olan Ulsan Hyundai Fabrikası da kalite ödüllerinde bronz madalya kazandı ve üretimdeki kalite artışını perçinlemiş oldu.