Gençlerin sevdiği yenilikçi ve trend belirleyen bir marka olan Honor, şubattaki Paris Sonbahar/Kış Moda Haftası’nda moda tasarım markası KOCHÉ ile bugüne kadarki ilk moda işbirliğini gerçekleştirmişti. Honor 9 Lite için kurulan teknoloji ve modanın benzersiz ve geniş kapsamlı entegrasyonu, tarz sahibi dört kameralı akıllı telefonun ‘trendy’ duruşunu güçlendirdi.
Honor’un Çin dışındaki satışları Ocak-Nisan 2018 tarihleri arasında, 2017’nin aynı dönemine kıyasla iki kat arttı. Dünya genelindeki bu dikkat çekici büyümenin bir parçası olarak, Honor 9 Lite, Hindistan’daki e-ticaret sitesi Flipkart’ın en çok satan ürünü olmayı başardı. Honor 9 Lite, ayrıca Vietnam’daki Tiki’deki kısa süreli indirim kampanyasının ilk dakikalarında tükenerek e-ticaret sitesinin aylık en çok satılan 10 ürün listesine girdi.
Akıllı telefonun genç, trend belirleyen dijital markası Honor’un aralıkta tanıttığı dört kameralı akıllı telefonu Honor 9 Lite, şık tarzı, dört mercekli kamerası ve üstün kullanıcı deneyimi ile teknoloji basınının devleri tarafından övgü yağmuruna tutuldu.Nisan ayında Türkiye’de satışa çıkan Honor 9 Lite, ultra ince yapısı, zarif görünümü ve 2,5D cam arka kaplama sayesinde parıldayan arka yüzüyle akıllı telefon dünyasının seçkin bir üyesi oldu. Tarz sahibi görünümü kadar performansıyla da öne çıkan Honor 9 Lite’ın hem ön hem arka yüzünde 13 Megapiksel + 2 Megapiksel çift mercekli kamera yer alıyor. Bu kameralar, güncellenmiş, özelleştirilebilen ve detayları vurgulayan Güzelleştirme özelliği sayesinde herkesin en iyi fotoğrafını çekiyor.
Kullanıcı arayüzünün en güncel sürümü EMUI 8. ile Yüz Tanıma özelliğine kavuşan Honor 9 Lite, yeni ve gelişmiş bir kullanıcı deneyimini tüketicilerin parmaklarının ucuna taşıyor.