İnternette, Google'dan sonra en çok ismi geçen Facebook, sosyal medyanın her alanında faaliyet göstermek için yeniliklerine hız kesmeden devam ediyor. Mesajlaşma, fotoğraf/video paylaşma, sanal gerçeklik (VR) ve Snapchat vari anlık durum paylaşma alanlarında faaliyet göstererek herkese rakip olan Facebook, şimdi de YouTube'a rakip oluyor.
Facebook, Watch adını vermiş olduğu servisiyle; Facebook kullanıcılarının platforma yüklemiş olduğu videoları bir arada toplayarak diğer kullanıcılara sunacak. Bu videolardan para da kazanılabilecek. Facebook'taki videolardan elde edilen gelirin %55'i içerik üreticisine %45'i ise Facebook'a aktarılacak.
Facebook Watch platformunda önce TV programları ve spor müsabakalarının yayınlanması bekleniyor. Facebook Watch'ta kullanıcılara kanallara abone olabilecek ve yeni içerikler yayınlandığında bildirim almak için uyarı oluşturabilecek.