Facebook, işletmelerin insanlara mobil cihazları üzerinden ulaşarak indirim kuponu sunmalarını ve promosyon yapmalarını kolaylaştırmak amacıyla Teklifler (Offers) ürününü güncellediğini duyurdu.
Facebook Tekliflere yapılan yenilikler şöyle:
• Kupon kodları: Reklamverenler, teklif için talepte bulunanlara yönelik, özel kupon kodları oluşturabilecekler
• Sık kullanılanlar: İnsanlar, masaüstü ve mobil üzerinden kolaylıkla teklif için talepte bulunabilecek ve ilgili teklif, otomatik olarak sık kullanılanlar çubuğuna kaydedilecek
• Bildirimler: İnsanlar, kaydettikleri tekliflerle ilgili bildirimleri tüm cihazları üzerinden alabilecekler (süresi dolmak üzere olan tekliflerin bildirimi, vb. gibi)
• Tekliflerin online kullanımı: İnsanlar, online siparişlerini tamamlarken kodu kopyalayıp yapıştırarak, veya mağaza alışverişlerinde mobil cihazları üzerinden kupon koduna ulaşarak teklif kodlarını kullanabilecek