Facebook, yayıncılar ve uygulama geliştiriciler ile daha yakın çalışarak insanlara daha iyi bir reklam deneyimi sunmak için çalıştığını açıkladı. Bu sayede Facebook kullanıcısı olmayanlar da Facebook reklamlarını görebilecek ve Facebook’a reklam veren markalar daha fazla insana ilgili alanlarına uygun, kaliteli içeriklerle ulaşabilecek.
Tüm bunlar Facebook kullanan insanların daha fazla reklam göreceği anlamına gelmiyor. Facebook bu konuda üyelerine tam kontrol vermeye odaklanıyor ve reklamları görmek istemeyenler Facebook Ayarları üzerinden gerekli değişiklikleri yapabiliyor. Aynı zamanda, insanlar Reklam Seçenekleri üzerinden de hangi alanlarda reklam görmek istediklerini seçebiliyor.
Bundan sonra özelleştirilebilir bir reklam deniyimi sunacak olan Facebook, kullanıcılarına istemedikleri reklamları göstermicek. Böylece reklam verenlerin daha fazla ziyaretçi kazanmasını sağlayacak olan site, hem kullnıcılarını hem de reklam verenleri mumnun edecek.