Birleşik Arap Emirlikleri'nin bayrak taşıyıcı havayolu şirketi Etihad Airways, yolcularına WhatsApp üzerinden hizmet vereceği yeni uygulamasını tanıttı.
Premium yolculara hizmet verecek uygulama ile Etihad yolcuları, her türlü sorunla ilgili direkt olarak müşteri hizmetleri ile irtibata geçebilecek.
Uygulamayı kullanmak için rezervasyon işlemi sırasında WhatsApp iletişim bölümünü seçmeleri gerekiyor. Bu uygulama ile uçaktaki muhtemel gecikmeler, kapı değişikliği ve her türlü soruna cevap alınabilecek.
Etihad Genel Müdür Yardımcısı Robin Kamark, hemen her yolcunun WhatsApp uygulamasını kullandığını ve havayolu ile iletişim kurma ve seyahatleri hakkında en son bilgileri almaları için en ideal kanal olduğunu belirtti.