Dünyanın en büyük uluslararası havayolu şirketi olan Emirates, 2018 Ortadoğu İş Seyahati Ödülleri’nde dört ödüle layık görüldü. Geçtiğimiz hafta Birleşik Arap Emirlikleri’nde düzenlenen ödül törenine, Ortadoğu’nun her noktasından endüstriye öncülük eden 500’den fazla kişi ve profesyonel katıldı. Ödülleri, havayolu şirketi adına, Emirates’in Sharjah Bölge Müdürü olan Khalid Al Serkal aldı.
Ticari Operasyonlar Merkezi Kıdemli Bölüm Başkan Yardımcısı Şeyh Majid Al Mualla konuyla ilgili şunları söyledi: “Hem uçuş öncesi hem de uçuş sırasında sunduğumuz müşteri deneyimini her zaman iyileştirmeye yönelik sürekli sergilediğimiz çabaların, 2018 Ortadoğu İş Seyahati Ödülleri tarafından tanınması bizim için büyük bir onur. Birçok kategoride, en üst sırada yer almak ve bu ödüllerin sahibi olmak Emirates’in operasyonel kusursuzluk, sıra dışı müşteri hizmeti ve markanın oluşturulmasında sahip olduğu öncü yaklaşımın bir göstergesi.”
Emirates geçtiğimiz yıl, Boeing 777 ve A380 uçaklarındaki ürün iyileştirmelerini başlatmış ve yenilenmiş A380 Uçak İçi Lounge’ı, ezber bozan Boeing 777-300ER First Class özel süitlerini ve yeni Business Class kabini ile Boeing 777-200LR uçağındaki yeni konfigürasyonu tanıtmıştı.
Emirates’in Dubai Uluslararası Havalimanı A, B ve C Terminal Salonları bölgesinde bulunan en son teknolojili 7 Business Class Lounge’ı, toplam 4.500’ün üzerinde koltuk kapasitesine sahip. Terminal Salonları, B Bölgesindeki Lounge’lar, son dönemde, 11 milyon Dolar yatırımla, görünümünü tamamen yeniledi. Şirket ayrıca, 2017’de, Emirates’e tahsis edilen küresel Lounge ağını 41’e çıkararak genişletti.
Şirketin uluslararası, 23 binin üzerinde personelden oluşan ve 135 ülke vatandaşlığına sahip ve 60’ın üzerinde dil konuşabilen kabin ekibi, en iyi uçak-içi hizmeti ve Emirates’in uçuş deneyimini sunma amacıyla sürekli olarak eğitimden geçiyor.
Emirates’in filosu 269 adet, hepsi geniş gövdeli, modern uçaktan oluşuyor ve yolcu uçuşları için, hepsi Airbus A380 ve Boeing 777 uçaklarından oluşan bir filo işleten ilk ve tek havayolu şirketi olma özelliğini koruyor. Şirketin kapsamlı ağı, müşterilere 6 kıta ve 85 ülkede, 159 destinasyona seyahat seçeneği sunuyor.