Audi’nin gelecek ile ilgili yol haritasında, elektrikli mobilite sağlayıcısı bir marka olarak sadece modellerde değil, üretim sürecinde de sürdürülebirlik yaklaşımını benimsemek yatıyor. Bu amaçla 2025 yılından itibaren gezegendeki Audi araç parkının yaşamında, karbon ayak izinin 2015 yılına oranla yüzde 30 azaltılması planlanıyor. Ayrıca, tedarik ve üretim süreçlerinde de sürdürülebilirlik kriterleri, bir hedef haline getiriliyor. Marka, 2025 yılına kadar 30 elektrikli modeli satışa sunacağını ve bu süreçte satışlarının yüzde 40’ının elektrikli modellerden oluşacağını açıklıyor.
Volkswagen Grubu’nun da elektrikli otomobil stratejisine uygun hareket ettiğini söyleyen Audi, modellerinin Premium otomobil müşterilerinin beklentilerine göre de revize edileceğini söylüyor. Buna göre, özellikle uzun seyahatler ve geniş araçlar için elektrikli modellerin yanında, plug-in hibrit teknolojisini de kullanacağını açıklıyor.