• BIST 9367.77
  • Altın 2952.122
  • Dolar 34.4839
  • Euro 36.1941
  • İstanbul 8 °C
  • Ankara 12 °C

Ekol, lojistikte dünya markası oluyor

Ekol, lojistikte dünya markası oluyor
EKOL Lojistik Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Musul, “5 bin 500 araçlık genç - çevreci filomuz, 6.500’ü aşkın çokuluslu çalışanımızla, farklı sektörlerdeki müşterilerimize lojistik ve tedarik zinciri çözümleri sunuyoruz” dedi.

Üçüncü parti lojistik hizmetleri sunan bütünleşik bir şirket yapısına sahip Ekol Lojistik, sektöründe küresel marka olma yolunda emin adımlarla ilerliyor. EKOL Lojistik Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Musul, “Faaliyete başladığımız 1990’dan itibaren odak noktamızda hep koşulsuz müşteri memnuniyetini ve Avrupa’da sektörümüzün en çok tercih edilen markalarından biri olmayı tuttuk” dedi. Farklı sektörlerden müşterilere lojistik ve tedarik zinciri çözümleri sunduklarını vurgulayan Musul, şöyle konuştu:

ENTEGRE LOJİSTİK HİZMETİ

“Uzun yılların verdiği tecrübe, üst düzey teknoloji uygulamalarımız ve 6 bin 500’ü aşkın çokuluslu çalışanımızla; Türkiye, Almanya, İtalya, Romanya, Fransa, Yunanistan, Ukrayna, Bosna, Macaristan, İspanya, Polonya, Bulgaristan, Çekya ve İran’da en son teknolojiye sahip dağıtım merkezlerimiz ve 5 bin 500 araçlık genç ve çevreci filomuzla, değişen uluslararası pazarların her türlü ihtiyaçlarına uygun hizmet için çalışıyoruz. Uçtan uca tedarik zinciri yönetimi çözümlerimiz, en gelişmiş intermodal ve taşımacılık ekipmanlarımızla geniş ve kapsamlı depo ve x-dock tesislerimiz ile hem Türkiye’de hem de Avrupa’da öncü entegre lojistik hizmet sağlayıcıları arasında yer alıyoruz.”

TÜRKİYE MARKASINA KATKI

Lojistik sektörünün de Turquality Programı kapsamına alınmasını gönülden desteklediklerini söyleyen Ahmet Musul, “Kurumsal gelişimini tamamlamış güçlü sektör temsilcilerinin alacağı bu destek sadece programa dahil olan kurumlara değil, Türkiye markasına da büyük katkı sağlayacaktır” görüşünü dile getirdi. Turquality programının hizmet sektörlerine açılmasının gündeme geldiği ilk gün itibariyle Ekol olarak kurum içi çalışmalara başladıklarını ve tüm iş süreçlerini  Turquality modeline göre gözden geçirdiklerini anlatan Musul şöyle devam etti: “Türkiye haricinde 13 ülkede daha bayrağımızı dalgalandıran, hali hazırda cirosunun yüzde 25’ini bu ülkelerden elde eden bir kurum olarak Turquality için yaptığımız bu ön çalışmaların bile markalaşma yolculuğumuza ivme kazandırdığını söyleyebiliriz. Bizim çok net bir hedefimiz var, bu da Avrupa’nın en çok tercih tercih edilen lojistik markalarından biri olmak. Bu yolda yürürken Turquality bize çok büyük ivme kazandıracak, bir Türk markası olarak Avrupalı rakiplerimizin önüne geçmemizi sağlayacak.” 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim