Lüks sınıfın iddialı oyuncularından Audi’nin, sanal showroom konsepti ‘Audi City’nin dördüncüsü Londra, Pekin ve Berlin’in ardından İstanbul İstinye Park’ta açıldı.
Doğuş Otomotiv, Audi bayilerine de benzer teknolojiyle donatılmış özel müşteri salonları kurarak, yeni satış konseptini tüm Türkiye’ye yayacak.
Audi’nin Avrupa Satışlarından Sorumlu Direktör Dominique Boesch, İstanbul’un dünya ortalamasının üzerinde mobil internet kullanımıyla dijital şehir haline geldiğini belirterek, “Bu yüzden İstanbul’u seçtik” dedi. Audi City’nin ilk kez yoğun ziyaretçi trafiğine sahip bir yerde açıldığını söyleyen Boesch, şunları kaydetti:
“Londra’da sanal showroom’da geçen yıl müşteriler 14 bin Audi oluşturdu. 500 de araç satışı gerçekleşti. İstinye Park’ın günlük trafiği bile İstanbul’un Londra’yı geçeceğini gösteriyor. Bu teknolojiyi Türkiye’deki Audi bayilerine de yaymaya başladık. Doğuş Otomotiv, 2017 yılı sonuna kadar tüm bayilerine bu özel müşteri salonlarını entegre edecek.”
Milyonlarca seçenek
Doğuş Otomotiv, Audi City ile markanın tüm model yelpazesini dijital ortamda kişiselleştirme imkanı sunuyor. Müşteri, aracını birkaç milyon farklı seçenek arasından tercih yaparak kişiselleştirme ve yerden tavana kadar yükselen dijital ekranlarda bire bir boyutlarıyla görme fırsatına sahip oluyor. Müşteriler araçları özel simülasyon sayesinde yolda giderken de izleyebiliyor.