Son 14 yılda ürün gamını tek modelden 6 modele çıkaran Dacia, tüm pazarlarında toplam beş milyon adetlik satış rakamına ulaştı. Bu rakam Fransa'da ise 1 milyon olarak gerçekleşti.
Dacia'dan yapılan açıklamaya göre, Sandero modeli Avrupa'nın en çok tercih edilen otomobili oldu. Öte yandan Dacia, faaliyet gösterdiği 25 pazarda da satış adedini artırdı veya pazar payı rekorları elde etti.
Yüksek müşteri sadakati
Yapılan açıklamada, Dacia ile markanın fanları haline gelen müşteriler arasında güçlü bir bağ oluştuğu vurgulandı. Açıklamaya göre, Dacia, 2004 yılından bu yana her zaman otomotiv endüstrisinden farklı konumlandı ve ‘daha fazlasını’ yapma yarışına katılmayı reddederek bunun yerine müşterilerine yalnızca ihtiyaç duydukları özellikleri sunmaya odaklandı ve bunu da başardı.
"Sıfır ve güvenilir otomobil satın alma imkanı sunuluyor"
Dacia Satış ve Pazarlama Direktörü François Mariotte “Dacia, müşterilerin “az ama öz” satın alma yaklaşımının belirlediği yeni tüketim alışkanlıklarına mükemmel uyum sağlıyor. Müşteriler konfor veya estetikten ödün vermeyen daha dayanıklı, kaliteli ve fiyatının karşılığını veren ürünleri tercih ediyor. Bu, gıda, hava taşımacılığı ve giyim gibi diğer sektörlerde de gözlemlenebilecek ana bir akımdır. Dacia bu trende yanıt verebilen tek otomobil üreticisi olmakla birlikte bu sayede milyonlarca müşterisine rakipsiz fiyatlarla sıfır ve güvenilir otomobil satın alma imkanı sunmaktadır.” dedi.