Chongqing'deki yüksek teknoloji otoyolu restoranında bir robot, müşterilere hizmet vermeye başladı. Amy adlı robot girişte müşterileri karşıladıktan sonra, yemek servisi yapıyor. Amy, müşterilere ve restoranın çalışanlarına çarpması engelleyen ve hedefine giden en iyi rotayı planlamasına izin veren dahili bir navigasyon sistemine sahip.
Müşteriler yemeklerini masalarında bulunan özel tableti kullanarak dijital olarak ısmarlıyorlar. Yemekleri sipariş ettikten sonra, müşteriler hesabı Alipay veya WeChat Pay gibi bir mobil ödeme uygulamalarını kullanarak ödeyebiliyorlar. Müşteriler, siparişlerini beklerken, oyun oynamak, haberleri okumak, yol ve hava koşullarını kontrol etmek için özel tabletleri kullanabiliyorlar. Bu özel restoran, Chongqing'in “akıllı karayolu dinlenme durağı” planının bir parçası. Yerel yetkililer, otomatik restoran modelini kentin diğer servis istasyonlarında da yaygınlaştırmaya çalışıyorlar.