Gelişen teknolojiyle klasik telefon rehberlerinin yerini alan rehberlik hizmetleri, 2010 başında bu hizmeti veren birden fazla şirketin reklam kampanyalarıyla ivme kazandı. Önceleri, halk arasında "bilinmeyen numaralar" olarak adlandırılan ve telefon işletmecilerinin numara veri tabanlarına erişerek elde edilen bilgilerin kullanıcılara ulaştırılmasını içeren hizmet, 118'li numaralarla başladı. Rehberlik hizmetleri kapsamına ilerleyen dönemlerde nöbetçi eczane, ulaşım tarifeleri, vergi borcu sorgulama gibi hizmetler de dahil oldu.
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Kurumunun (BTK) verilerini baz alarak yapılan hesaplamalara göre, 2010 yılından bu zamana kadar geçen süreçte söz konusu hizmeti veren işletmecilerin toplam geliri 494 milyon 435 bin 46 lira oldu. Bu dönemde rehberlik hizmeti almak için işletmecilere yapılan toplam çağrı sayısı ise 304 milyon 738 bin 235 oldu, 510 milyondan fazla isimle sorgulama yapıldı.
Bu yılın ikinci çeyreğinde ise 5 milyon 296 bin 889 çağrı yapıldı. Bu dönemde toplam çağrı süresi 8 milyon 898 bin 131 dakika olarak gerçekleşti. 10 milyon 658 bin 914 isim ile sorgulama, 1 milyon 863 bin 984 de numara ile sorgulama yapıldı. 7 milyon 893 bin 478 bireysel numara, 4 milyon 548 bin 618 kurumsal numara sorgulandı. Rehberlik hizmeti sunan işletmecilerin üç aylık gelirleri ise yaklaşık 18 milyon 214 bin 664 lira olarak gerçekleşti.