Aygaz, Reklamcılar ve Reklamverenler Dernekleri'nce düzenlenen 2013 Effie Türkiye Reklam Etkinliği yarışmasında iki ödüle birden layık görüldü. Aygaz'dan yapılan açıklamaya göre, Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması, Reklamcılar ve Reklamverenler derneklerince iki yılda bir düzenleniyor. 28 farklı kategoriden oluşan yarışmaya bu yıl 215 başvuru yapıldı.
Ön elemelerin ardından 51 kampanyanın ödül aldığı yarışmada Aygaz Otogaz'ın ''Takip'' reklam kampanyası, ''otomotiv ürünleri'' kategorisinde ''Bronz Effie'' ödülüne, Mogaz Otogaz'ın ''Git Git Bitmez'' reklam kampanyası da ''Gümüş Effie'' ödülüne layık görüldü.
Aygaz Genel Müdürü Yağız Eyüboğlu konuyla ilgili yaptığı açıklamada, ''Aygaz Otogaz için uzun yıllardır hem marka yatırımı yapıyoruz, hem de otogaz ürününü tüketicilere anlatmak için bilinçlendirme kampanyaları düzenliyoruz. Bunun sonucunda, ülkemizde otogaz en çok tercih edilen araç yakıtı iken, otogaz markaları içinde de en çok tercih edilen Aygaz... Ekonomik, çevreci ve performanslı bir yakıt olan otogazı her platformda anlatmayı sürdüreceğiz. Doğru yolda olduğumuzu bir kez daha gösteren Effie ödülleri, heyecanımızı daha da arttıracak'' değerlendirmesinde bulundu.