Hopi, Atlasglobal ile işbirliğine giderek havayolu ulaşımında Paracık kazandırmaya ve katlamaya başladı. Atlasglobal ile işbirliğinin 360 derece alışveriş deneyimi sunma yönünde son derece önemli bir adım olduğunu vurgulayan Hopi Genel Müdürü Onur Erbay, “Hopi’liler bugüne kadar yaptıkları alışverişlerden 90 milyon TL değerinde Paracık kazandılar. Atlasglobal’le işbirliğimiz sayesinde Hopi’liler artık seyahat ederken de Paracık kazanacak ve katlayarak harcayacak. Bundan sonraki hedefimiz akaryakıt sektörüne girmek. Türkiye’de alışveriş denince akla Hopi’nin gelmesini istiyoruz” dedi. Atlasglobal’in yolcularına hem Paracık hem mil kazandıran ilk ve tek havayolu şirketi olduğunu vurgulayan Atlasglobal Genel Müdürü Orhan Coşkun, “Atlasglobal olarak daima yolcu memnuniyetini hedefleyen vizyonumuz çerçevesinde yolcularımızın daha konforlu ve daha hızlı hizmet almaları için teknoloji alanındaki yeni trendleri takip ediyor ve hizmetlerimizi sürekli geliştiriyoruz. Hopi işbirliği çerçevesinde yolcularımız, Atlasglobal ile ayrıcalıklı uçuş keyfini yaşarken, Hopi’nin sağladığı avantajlarla Paracık kazanabilecek” dedi.
Atlasglobal’in üye markalar arasına katılmasıyla birlikte Hopi, havayolu ulaşımında da Paracık kazandırmaya ve katlamaya başladı. Hopi‘liler Atlasglobal’in lansman kampanyası kapsamında Nisan ayı boyunca Atlasglobal’den yapacakları 100 TL ve üzeri bilet alışverişlerinde 20 Paracık’a kadar kazanç sağlıyor. Hopi’liler 150 TL ve üzeri bilet alışverişlerinde ise 25 Paracık’a kadar Paracık’larını 2 kat değerli harcayabiliyor. Tüm Hopi’lilerin yararlanabildiği genel kampanyaların yanı sıra kullanıcıların seyahat alışkanlıklarına göre kurgulanmış özel kampanyalar da sunuluyor.
90 milyon TL değerinde Paracık kazandırdı
Hopi’nin bir yıldan kısa sürede 3 milyondan fazla üyeye ulaştığını vurgulayan Hopi Genel Müdürü Onur Erbay şunları ifade etti: “Hopi, Türkiye’de alışveriş alışkanlıklarını kökten değiştirdi. Bugüne kadar Hopi ile yapılan alışverişlerin toplam hacmi 1,5 milyar TL’ye ulaştı. Hopi’liler bu alışverişlerinden 90 milyon TL değerinde Paracık kazandılar. Hedefimiz, Hopi’lilerin Paracık kazandıkları ve katlayarak harcadıkları üye markaların sayısını hızla artırarak müşteri için yarattığımız değeri daha da büyütmek. Bugün 50 üye markamız var. Bu sayısnın 2016 sonuna kadar 100’e yükselmesini planlıyoruz.”
Atlasglobal ile iş birliğinin 360 derece alışveriş deneyimi sunma yönünde son derece önemli bir adım olduğunu belirten Erbay, “Atlasglobal’le birlikte havayolu ulaşımı sektörüne de girdik. Hopi üyeleri artık seyahat ederken de Paracık kazanacak ve katlayarak harcayacak. Bundan sonraki hedefimiz akaryakıt sektörüne de girmek. Türkiye’de alışveriş denince akla Hopi’nin gelmesini istiyoruz” dedi.
Atlasglobal hem Paracık hem mil kazandıran ilk ve tek havayolu şirketi
Atlasglobal’in daima yolcu memnuniyetini hedefleyen vizyonu çerçevesinde yolcuların daha konforlu ve daha hızlı hizmet almaları için teknoloji alanındaki yeni trendleri takip ettiğini ve hizmetlerini sürekli geliştirdiğini vurgulayan Atlasglobal Genel Müdürü Orhan Coşkun Hopi işbirliğiyle ilgili şunları söyledi: “Atlasglobal olarak Türkiye’de ilk e-bilet uygulamasını biz başlattık. Havayolu şirketleri arasında iPad, iPhone ve Blackberry mobil uygulamasını hayata geçiren ilk şirket biz olduk. Hopi işbirliği ile de yine bir ilke imza attık. Türkiye’de yolcularına hem Paracık hem mil kazandıran ilk ve tek havayolu şirketi olduk. Hopi işbirliği çerçevesinde yolcularımıza sunulan fırsatlarla hizmetlerimize katma değer katacağımıza inanıyoruz. Yolcularımız, hem yurtiçi hem yurtdışı bilet işlemlerinde, Hopi’nin genel ya da seyahat alışkanlıklarına göre kurgulanmış özel kampanyalarından yararlanabilecek. Yolcularımız, Atlasglobal ile ayrıcalıklı uçuş keyfini yaşarken, Hopi’nin sağladığı avantajlarla Paracık kazanabilecek.”